Najnowsze pozycje

  • Ingress jako przykład wykorzystania grywalizacjii w turystyce. Studium przypadku dla Krzeszowic i Skały (dodano: 2018-09-05) 

    Bajgier-Kowalska, Małgorzata; Tracz, Mariola; Uliszak, Radosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Turystyka coraz częściej sięga po nowe technologie komunikacji oraz wykorzystując grywalizację oferuje bardziej atrakcyjne produkty turystyczne. Przykładem mogą być różnorodne gry interaktywne. Jedną z nich jest gra ...
  • Grywalizacja jako narzędzie motywowania i angażowania pracowników (dodano: 2018-09-05) 

    Gibek, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Liczne badania pokazują, że zaangażowanie w pracę pracowników jest bardzo niskie. Gamifikacja jest techniką, która to zaangażowanie i motywację może zwiększyć. Celem badań było określenie czynników, które pracownicy ...
  • O urzeczywistnieniu gry i mistyfikacji rzeczy (dodano: 2018-09-05) 

    Rokicki, Jarosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Problemem, który stanowi punkt wyjścia refleksji nad grywalizacją jest jej jednoczesne usytuowanie jako rodzaju bytu i narzędzia poznawczego. Pojawienie się pojęcia gamification i jego ekspansja w naukach o kulturze ...
  • Od gier i zabaw po grywalizację w budowaniu motywacji do uczenia się u dzieci w wieku wczesnoszkolnym i studentów pedagogiki (dodano: 2018-09-05) 

    Christ, Magdalena; Nowak, Alina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Grywalizacja w edukacji to nadanie jakiejś aktywności charakteru gry po to, by podnieść motywację do jej wykonana. Nauczyciele wciąż szukają efektywnych dróg podnoszenia motywacji uczestników zajęć, stąd grywalizacja ...
  • Innowacje w edukacji – grywalizacja w procesie dydaktycznym (dodano: 2018-09-05) 

    Trzcionka, Magdalena (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Artykuł porusza kwestie związane z grywalizacją procesu dydaktycznego. Główną jego część zajmują opisy przykładów zastosowania technik grywalizacyjnych na zajęciach z przedmiotów Ekonomia i Międzynarodowe rynki finansowe ...
  • Uniwersytet na ulicy - o doświadczeniach płynących z gier miejskich (dodano: 2018-09-05) 

    Trębińska-Szumigraj, Ewa (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Artykuł jest prezentacją dwóch wydarzeń – gier miejskich: „Drzewa wsparcia” i „Skrawki życia”, które były elementem Festiwalu Nauki w Zielonej Górze w latach 2009–2012. Analizując doświadczenia uczestników tych projektów, ...
  • Gamifikacja w kreowaniu wizerunku w mediach (dodano: 2018-09-05) 

    Losa-Jonczyk, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Odpowiedni wizerunek, styl i prezentacja to jedne z kluczowych czynników sukcesu w życiu zawodowym. Zarówno praktycy, jak i naukowcy poszukują efektywnych narzędzi kreowania wizerunku. Badania wykazują, że obecnie jednym ...
  • Grywalizacja jako klucz do zwiększenia zaangażowania młodego pokolenia w działania społeczne (dodano: 2018-09-05) 

    du Vall, Marta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)
    Wiele organizacji pozarządowych jest aktywnych w social media, które współcześnie należy traktować nie tylko jako narzędzia komunikacji marketingowej, ale jako przestrzeń, w której realizowane są naczelne funkcje ...