"Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzy
Jastrzębski, Jerzy; Dobek-Ostrowska, Bogusława; Lewek, Antoni; Trudzik, Artur; Sala-Szczypiński, Marcin; du Vall, Marta; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Wojniak, Justyna; Diawoł, Anna; Wyrwicz, Marek; Urlik, Szczepan; Majorek, Marta; Michnik, Wojciech; Vanevska, Katarzyna; Czajkowska, Katarzyna; Furman, Wojciech
- Issue date
- 2010
- Publisher
-
Oficyna Wydawnicza AFM
- ISBN
-
978-83-7571-132-5
- Keywords
- model systemu medialnego w Polsce; mediokracja; interes społeczny; marketing polityczny; nowe technologie informacyjne; reklama społeczna; Putin, Władimir (wizerunek medialny); efekt CNN; Republiki Macedonii; władza samorządowa na Podkarpaciu
Abstract
Publikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni publicznej. Druga część publikacji to zróżnicowane przykłady zastosowania nowoczesnych mediów w funkcjonowaniu współczesnej polityki światowej i krajowej.
Description
Praca recenzowana / peer-reviewed paper
Files in this item
Collections
The following license files are associated with this item: