3.1 Książki
Stały URI dla kolekcji
Przeglądaj
Przeglądaj 3.1 Książki wg Licencja "Licencja instytucjonalna"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Być zdolnym – wspierać zdolnych(Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego, 2012) Barszcz, Karolina; Fijałkowski, Mirosław; Haręża, Barbara; Jarząb, Renata; Piętowska, Małgorzata; Piwowarczyk, Marzena; Dziduch, Anna; Grodzka, Anna; Kańska, Zofia; Wójcik, Monika; Rogowicz-Plisak, Katarzyna; Iwańska, Anna; Kaniewska, Bożena; Kopeć, Monika; Pakuła, Magdalena; Szachowicz, Iwona; Mikulko, Ewa; Plucner, Joanna; Stefańska, Edyta; Gmyr, Irena; Zając, Bogusława; Giza, Teresa; Giza, Teresa; Pękowska, MarzenaByć zdolnym – wspierać zdolnych to książka szczególna. Zawiera teksty napisane przez nauczycieli – uczestników studiów podyplomowych Praca z uczniem zdolnym. Stanowią oni pierwszą grupę specjalistów w zakresie rozpoznawania, opieki i wspierania uczniów zdolnych w województwie świętokrzyskim. Takie kadry są szczególnie potrzebne wobec zmian w systemie pracy ze zdolnymi, wdrażanych w szkołach i placówkach od roku szkolnego 2011/2012. Studia były realizowane w ramach projektu Benild – Doskonalenie Świętokrzyskich Kadr Oświaty, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, na Uniwersytecie Jana Kochanowskiego w Kielcach. Celem studiów było nabywanie przez nauczycieli kompetencji w obszarze identyfikacji i wspierania uczniów zdolnych.Pozycja Przygotowywanie studentów do twórczej pracy pedagogicznej. Teoria i praktyka(Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego, 1999) Giza, TeresaKsiążka niniejsza wywodzi się z pogranicza obszarów dwóch problemów: zagadnień twórczości oraz zagadnień pedeutologicznych. Twórczość stanowi współcześnie cechę, cel i wartość, co do których, jak dowodzi tego analiza głównych koncepcji teoretycznych z zakresu filozofii, psychologii, socjologii i pedagogiki, panuje na ogół zgoda. Jedną z jej dziedzin jest twórczość pedagogiczna i ona właśnie stanowi merytoryczną podstawę przedstawianych tu badań teoretycznych i empirycznych.