Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów
du Vall, Marta; Brzoza, Katarzyna; Maśnica, Aleksandra; Uhma, Piotr; Pietrzyk, Bartosz; Krawczyk, Dariusz; Giereło-Klimaszewska, Katarzyna; Gajda, Joanna; Pasternak, Ewelina; Walo, Weronika; Widerski, Jerzy
- Issue date
- 2019
- Publisher
-
Oficyna Wydawnicza AFM
- ISSN
-
1643-8299
- Subjects
- Komunikacja społeczna; Medioznawstwo; Prawo
- Keywords
- technologia; społeczeństwo; przyszłość; problemy globalne; stereotypy płciowe; nauki o mediach; kobieta; mężczyzna; propaganda; kino hiszpańskie; film; Francisco Franco; Hiszpania; pluralizm mediów; nadawcy publiczni; polityczność; oblicza pluralizmów; Stanisław Ehrlich; etyka mediów; Radio Merkury; etyka dziennikarska; pogranicze; media a polityka; dziennikarz; media relations; prasa; wizerunek; media masowe; premier; Ewa Kopacz; Beata Szydło; Donald Tusk; iDnes; stereotyp; czeskie media; analiza dyskursu; medialny obraz świata; kosmetyki naturalne; dziennikarstwo; koncerny kosmetyczne; Public Relations; komunikacja; miasto; Opole; reklama; komunikacja społeczna; człowiek ponowoczesny; technology; society; future; global problems; gender stereotypes; media sciences; woman; man; Spanish cinema; Spain; media pluralism; public broadcasters; political issues; ethics; journalists ethics; borderline; media and politics; journalist; press; reputation; mass media; image; prime minister; stereotype; Czech media; discourse analysis; media image of the world; natural cosmetics; journalism; cosmetics concerns; communication; city; commercial; social communication; postmodern man
Abstract
Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność
znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania
czy wykorzystania. Z jednej strony funkcjonowanie mediów opiera
się na doświadczeniu historycznym, z drugiej – wymaga nowego i kompleksowego
spojrzenia na szanse, jakie przed nimi stanęły, głównie w efekcie rozwoju
technologicznego. Między innymi dlatego wybór artykułów do niniejszego tomu
warunkowany był na wstępie przyjęciem szerokiej optyki w analizie odbioru mediów,
ich wykorzystania (także politycznego), ram funkcjonowania oraz zasad
tworzenia treści."(...)
Files in this item
Collections
The following license files are associated with this item:
Except where otherwise noted, this item's Creative Commons license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Zarządzanie mediami a bezpieczeństwo (added: 2018-02-23)
Chodyński, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2017)W artykule dokonano przeglądu dorobku w zakresie zarządzania mediami. Zwrócono uwagę na możliwości uwzględnienia aspektów bezpieczeństwa w działalności organizacji medialnych. Omówiono pojęcie sektora medialnego. Zwrócono ... -
Kultura – media – społeczeństwo: symbiotyczne związki (added: 2016-07-04)
Michalczyk, Tadeusz; Fiut, Ignacy S.; Loska, Krzysztof; Pletnia, Maciej; Raczek-Karcz, Marta Anna; Stawiński, Piotr; du Vall, Marta; Plebańczyk, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)Kultura – media – społeczeństwo. Symbiotyczne związki jest monograficznym zbiorem ośmiu rozpraw. Dwie z nich poświęcone są przede wszystkim problematyce wytwarzania rzeczywistości społecznej generalnie i w szczególnych ... -
The Polish Media System: 1989-2011 (added: 2016-01-27)
Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Bajka, Zbigniew; Baran, Dariusz; Konopka, Joanna; Grzybczak, Jarosław; Zdrojewska, Kinga; Vanevska, Katarzyna; Gałka, Tadeusz; Jezierski, Paweł; Frątczak, Anna; Majorek, Marta; Wojniak, Justyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)