Browsing 3.2 Fragmenty książek by Subject "Zarządzanie i marketing"
Now showing items 1-20 of 32
-
Badania marketingowe, ich istota i zakres (added: 2014-02-18)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) -
Badanie postrzegania marki regionalnej i lokalnej (added: 2015-03-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)Praca analizuje wizerunek marki regionalnej i lokalnej na podstawie Doliny Karpia oraz przedstawia ocenę tego wizerunku w kontekście pozycji miasta/regionu i postrzegania przez docelowych odbiorców. Autor zwraca szczególną ... -
Bezpieczeństwo ekologiczne, kompetencje a zaufanie międzyorganizacyjne. Aspekty strategiczne. (added: 2014-01-17)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)W pracy zaprezentowano wpływ zaufania i posiadanych kompetencji na bezpieczeństwo ekologiczne. Problematykę tę rozważono również na poziomie lokalnym. Przedstawiono także wpływ czynnika ekologicznego na tworzenie modeli ... -
Brikolaż przedsiębiorczy w zarządzaniu innowacjami w firmie inteligentnej i odpowiedzialnej społecznie (added: 2020-07-08)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)Celem pracy jest prezentacja roli brikolażu we wspieraniu przedsiębiorczości i innowacyjności w zarządzaniu organizacją. Omówiono związki kreatywności z działaniami o charakterze brikolażu. W szczególności uwagę zwrócono ... -
Brokering informacyjny jako istotne ogniwo biznesu w dobie kryzysu gospodarczego (added: 2014-01-22)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)Dostarczanie wiedzy precyzyjnej, zgodnej z zapotrzebowaniem organizacji jest procesem złożonym, wymagającym specyficznej wiedzy i zdolności analitycznych. Takie umiejętności posiadają brokerzy informacji (wiedzy), a w ... -
Determinants of corporate social responsibility (CSR). Implementation in companies (added: 2015-09-08)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)Growing number of businesses are incorporating social responsibility (CR) into their strategy. Businesses notice a number of benefits of CSR implementation. In the literature, there is lack of knowledge regarding the ... -
Dylematy globalizacji XXI wieku (added: 2014-07-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)Globalizacja to przede wszystkim synonim nowoczesnych czasów, w których praca zrównana została z prawem korzyści. Ideologia globalizacji zdołała następnie spoić i zharmonizować dwie sprzeczne idee: ideę uniwersalizacji, a ... -
Działania antykryzysowe – analiza ofert szkoleniowych (added: 2014-03-07)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)Training market must react to changing socioeconomic conditions. Changes of these conditions lead to changes in training requirements. In this paper, the authors analyze the so-called anti-crisis training currently off ... -
Fulfilment of social needs as a manifestation of corporate flexibility (added: 2014-01-28)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) -
Intuicja w podejmowaniu decyzji kierowniczych (added: 2014-07-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)Nieuzasadnione wydaje się przeciwstawianie dwóch rodzajów poznania rozumowego i zmysłowego. Istotne jest uznanie tych dwóch źródeł poznania, jako uzupełniających się w procesach podejmowania decyzji. Z dyskryminowaniem ... -
Kierunki zmian w aktywach finansowych polskich gospodarstw domowych w czasie kryzysu gospodarczego (added: 2014-02-18)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)Celem opracowania jest pokazanie kierunków oraz przyczyn zmian w formach zagospodarowania wolnych środków przez gospodarstwa domowe w latach 2007–2009. Ponadto dokonano także próby oceny wpływu kryzysu gospodarczego na ... -
Koncepcje menadżerskie w zarządzaniu zmianami w przedsiębiorstwie a interesariusze (added: 2014-07-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)Początek XXI wieku charakteryzuje uczestnictwo międzynarodowych przedsiębiorstw w coraz szerszej debacie na temat celu biznesu oraz jego roli w społeczeństwie. Różnorodni interesariusze wywierają na nie ciągle rosnący ... -
Konkurencyjność przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce w ujęciu regionalnym na tle innych krajów Unii Europejskiej (added: 2014-02-28)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)W warunkach budowy gospodarki opartej na wiedzy i przechodzenia do fazy informacyjnej rozwoju cywilizacyjnego proces restrukturyzacji przedsiębiorstw przemysłowych w Polsce, związany z przechodzeniem od gospodarki centralnie ... -
Legitymizacja działań przedsiębiorstwa odpowiedzialnego społecznie (added: 2015-09-28)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014) -
Odpowiedzialna przedsiębiorczość i innowacyjność technologiczna (added: 2018-07-03)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)The study discusses the notion of technology from the perspective of the management science. It considers the possibilities of creating accountable technologies using the concept of responsible entrepreneurship, responsible ... -
Organizacja oparta na wiedzy jako podstawa przedsiębiorczego zarządzania (added: 2014-07-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)Procesy towarzyszące globalizacji sprawiają, że organizacje zmuszone są do poszukiwania i wdrażania nowych rozwiązań w zarządzaniu, co pozwoli im na utrzymanie się w złożonym i nieprzewidywalnym środowisku narodowym i ... -
Proaktywne zarządzanie aspektami ekologicznymi w przedsiębiorstwie – perspektywa strategiczna. (added: 2014-01-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)Aspekty ekologiczne działalności przedsiębiorstw rozpatrywane są coraz częściej w perspektywie strategicznej. Takie podejście wymaga jednak, by problematyka ekologiczna znalazła należne jej miejsce w przygotowywanych ... -
Proaktywność strategii przedsiębiorstw a bezpieczeństwo ekologiczne (added: 2014-01-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)Problematyka bezpieczeństwa ekologicznego związanego z działalnością podmiotów gospodarczych ma swoje wyraźne odniesienie do przyjmowanych przez te organizacje założeń rozwojowych. Strategie rozwoju powinny brać pod uwagę ... -
Proekologiczne regionalne powiązania przedsiębiorstwa. (added: 2014-01-14)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)Wiele uwagi w rozwoju przedsiębiorstw poświęca się lokalizacji ich działalności. Dotychczasowy wymiar „przestrzeń” w ekonomii miał charakter bierny, statyczny, neutralny. „Przestrzeń” jest jedynie miejscem występowania ... -
Przedsiębiorstwo sprężyste - odpowiedzialność w skrajnie turbulentnym otoczeniu (added: 2016-06-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)Turbulencja otoczenia wymusza określone zachowania przedsiębiorstw. Dla części z nich, o kluczowym znaczeniu dla gospodarki, zachowania dostosowawcze, nawet w różnego typu sytuacjach kryzysowych nie mogą powodować ...