Browsing by Keyword "wizerunek"
Now showing items 1-14 of 14
-
Analiza strategii wizerunkowej Opola w latach 2012–2017 (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Artykuł przedstawia analizę mechanizmów komunikacyjnych, które są wykorzystywane w kreowaniu wizerunku przestrzeni miejskiej. W tej dziedzinie wymienia się elementy z obszaru ekonomii, marketingu, a także nauki o ... -
Badanie postrzegania marki regionalnej i lokalnej (added: 2015-03-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)Praca analizuje wizerunek marki regionalnej i lokalnej na podstawie Doliny Karpia oraz przedstawia ocenę tego wizerunku w kontekście pozycji miasta/regionu i postrzegania przez docelowych odbiorców. Autor zwraca szczególną ... -
Gamifikacja w kreowaniu wizerunku w mediach (added: 2018-09-05)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Odpowiedni wizerunek, styl i prezentacja to jedne z kluczowych czynników sukcesu w życiu zawodowym. Zarówno praktycy, jak i naukowcy poszukują efektywnych narzędzi kreowania wizerunku. Badania wykazują, że obecnie jednym ... -
Komunikacja międzykulturowa i lokalizm - (r)ewolucja w polskim public relations? (added: 2014-06-20)
(Oficyna Wydawnicza AFM Kraków, 2011) -
Media samorządowe jako narzędzie kreacji wizerunku lokalnego lidera i jego otoczenia (Na przykładzie analizy treści publikowanych w tygodniku samorządowym „TWOJE TYCHY”) (added: 2015-07-22)
(Wydawnictwo Adam Marszałek, 2012)THE ARTICLE CONCERNS the usage of weekly magazine “Twoje Tychy” in two months period of electoral campaign before the local elections in 2010 and in two months period during the media event “Zostaw 1% podatku w Tychach” ... -
Państwo i Społeczeństwo 2018, nr 1 (XVIII) : Teoretyczne i praktyczne aspekty grywalizacji (added: 2018-10-10)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Tom, który oddajemy do rąk Szanownych Czytelników, składa się z ośmiu tekstów skoncentrowanych wokół tematyki grywalizacji. Zagadnienie to wydaje się szczególnie interesujące i aktualne w obliczu specyfiki współczesnego ... -
Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony ... -
Postępowanie dziennikarza wobec obowiązujących norm prawnych dotyczących staranności przygotowywania materiałów prasowych (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Od dziennikarza wymaga się rzetelności oraz staranności w przygotowaniu materiałów prasowych. Celem artykułu jest ustalenie, jakie działania mają oni podejmować, aby dochować standardów przewidzianych obowiązującym prawem. ... -
Public relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodowe (added: 2014-06-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM Kraków, 2011)Książka Public relations. Konteksty międzynarodowe i międzykulturowe to zbiór tekstów napisanych przez naukowców zajmujących się tematyką komunikacji społecznej i public relations, praktyków na co dzień podejmujących ... -
Spieglowski wizerunek polskiej polityki (added: 2019-06-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)"Obecność mediów masowych odróżnia współczesną rzeczywistość społeczną i polityczną od przeszłej. Media operują informacją w obrębie społeczeństwa, stanowiąc niezwykle istotne źródło wiedzy o publicznej sferze życia, w ... -
The Image of Prime Ministers Ewa Kopacz, Beata Szydło and Donald Tusk in the Czech Portal iDnes (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)This paper examines public images of Ewa Kopacz, Beata Szydło and Donald Tusk in terms of quantitative and qualitative study of texts published in the Czech portal iDnes.cz. On the example of publications about Polish ... -
Wizerunek jako element komunikowania politycznego. Analiza przypadku Samoobrony RP (added: 2018-08-22)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) -
Wizerunek polityczny - tworzenie, oddziaływanie, skuteczność. Analiza na podstawie współczesnej sceny politycznej (added: 2019-06-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)"Współczesna demokracja liberalna bywa coraz częściej nazywana „mediokracją”, demokracją zmarketingowaną lub teledemokracją. Nie bez racji mówi się o scenie czy też arenie politycznej, a sami politycy to po prostu aktorzy ... -
Zachowania publiczne i wizerunek polityka - skuteczność w odbiorze społecznym (added: 2019-06-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)"Relacje społeczne stanowią obszar działań dotyczących wpływu wywieranego na innych oraz wpływu, jakiemu się poddajemy. Wpływ społeczny interpretujemy ja ko stałą, nieodłączną charakterystykę relacji interpersonalnych. ...