Browsing by Keyword "social communication"
Now showing items 1-8 of 8
-
Bohater reklamy – człowiek ponowoczesny? (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Podstawową tezą zawartą w publikacji jest przekonanie, że reklama może być traktowana jako zwierciadło współczesnego człowieka. Powstaje ona bowiem w wyniku szczegółowych badań, a jej celem jest dotarcie do precyzyjnie ... -
Emocje i manipulacje - rzecz o komunikowaniu 1 procenta podatku (added: 2016-04-07)
(Towarzystwo Studiów Dziennikarskich, Rzeszów, 2015)The working paper is devoted to the analysis of messages formulated by public benefit organizations in connection with annual collection of funds from a tax deduction. The content of messages aimed at the environment was ... -
Nowy wymiar RPG (role-playing game). Ingress jako przykład gry opartej na crowdsourcingu i beta testach (added: 2014-04-08)
(Jagiellońska Biblioteka Cyfrowa, 2014-03)Autorki w swym tekście prezentują unikatową, będącą w fazie testów grę Ingress. Jest to globalna, strategiczna gra rzeczywistości rozszerzonej na urządzenia mobilne z androidem. Wymaga współpracy i koordynacji działań przez ... -
Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony ... -
Państwo i Społeczeństwo 2020, nr 1 Społeczeństwo i niepełnosprawność (added: 2020-06-03)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)Z wprowadzenia: "Niepełnosprawność to słowo, które działa jak hasło kojarzące się z cudzym (byle nie własnym) nieszczęściem, a także z: trudnościami, ograniczeniami w działaniu i pracy, leczeniem, bólem, cierpieniem, ... -
Polish Internet at the end of the 20th century (added: 2014-04-17)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)This article is an attempt to analyse the most important phenomena in two decades, from the viewpoint of the development of the media market. First decade (1989-1999) is the period in which only the “old media” was used ... -
Społeczne postrzeganie osób z niepełnosprawnością intelektualną (added: 2020-06-03)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)Osoby pełnosprawne informacje dotyczące funkcjonowania osób z niepełnosprawnością czerpią od rodziców, kolegów, rzadziej nauczycieli. Na pozostałą wiedzę składa się ich własne przekonanie oparte m.in. na obserwacjach, ... -
The role of intercultural communication competences in building a sustainable global society (added: 2016-04-07)
(Global Journal of Advanced Research (GJAR), 2016)This text is an attempt at the analysis of selected cultural codes in the context of their use in the process of communication between individuals who are members of different cultures. The level of effective communication ...