Now showing items 1-7 of 7

  • Bohater reklamy – człowiek ponowoczesny? (added: 2019-11-25) 

    Widerski, Jerzy (Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)
    Podstawową tezą zawartą w publikacji jest przekonanie, że reklama może być traktowana jako zwierciadło współczesnego człowieka. Powstaje ona bowiem w wyniku szczegółowych badań, a jej celem jest dotarcie do precyzyjnie ...
  • Hiszpańskie prawo reklamy (added: 2015-02-26) 

    Lampart, Małgorzata
    Ze wstępu: "W latach sześćdziesiątych XX wieku Hiszpania znajdowała się w czołówce nowoczesnych państw europejskich pod względem przyjętych regulacji dotyczących reklamy. Na mocy Statutu Reklamy wydanego w 1964 roku, ...
  • Hiszpańskie prawo reklamy (added: 2019-07-11) 

    Lampart, Małgorzata
    Ze wstępu: "W latach sześćdziesiątych XX wieku Hiszpania znajdowała się w czołówce nowoczesnych państw europejskich pod względem przyjętych regulacji dotyczących reklamy. Na mocy Statutu Reklamy wydanego w 1964 roku, ...
  • Mixer magazyn studentów nr 20, luty 2007 (added: 2020-04-01) 

    Misiniec, Bartłomiej (2007)
    Witam brać studencką Krakowskiej Szkoły Wyższej w kolejnym semestrze! Ponieważ sesja już za nami, mam nadzieję, że uda się wszystkim odprężyć i zregenerować sity. Trzymacie w rękach dwudzieste wydanie „Mixera". Siedem ...
  • Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów (added: 2019-11-25) 

    du Vall, Marta; Brzoza, Katarzyna; Maśnica, Aleksandra; Uhma, Piotr; Pietrzyk, Bartosz; Krawczyk, Dariusz; Giereło-Klimaszewska, Katarzyna; Gajda, Joanna; Pasternak, Ewelina; Walo, Weronika; Widerski, Jerzy (Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)
    Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 3, 2012 (added: 2014-06-27) 

    Szwaja, Jacek Z.; Kościelniak, Grzegorz; Jaśkowiec, Dominik; Huras, Agnieszka; Rej, Anna; Słowik, Dominik; Polaczek-Bigaj, Marta; Kargol, Anna; Gajda, Agnieszka; Pindel, Kamil; Głuchowski, Jan; Kosikowski, Cezary; Litwińczuk, Hanna; Głuchowski, Jan; Gomułowicz, Andrzej; Małecki, Jerzy; Mastalski, Ryszard; Ofiarski, Zbigniew; Ruśkowski, Eugeniusz; Czaja-Hliniak, Irena (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
  • Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2004 (added: 2014-07-14) 

    Blachnicki, Bogusław; Wojtowicz, Mirosław; Szymańska, Agnieszka; Świderski, Paweł; Malec, Dorota; Cichoń, Paweł; Nagy, Stanisław; Olearczyk, Teresa; Galata, Stanisław; Kowalczyk-Hoyer, Barbara; Pietrzyk, Magdalena; Bednarczyk, Bogusława; Malinowski, Maciej; Kilian, Stanisław; Szymańska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)