Browsing by Keyword "reklama"
Now showing items 1-7 of 7
-
Bohater reklamy – człowiek ponowoczesny? (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Podstawową tezą zawartą w publikacji jest przekonanie, że reklama może być traktowana jako zwierciadło współczesnego człowieka. Powstaje ona bowiem w wyniku szczegółowych badań, a jej celem jest dotarcie do precyzyjnie ... -
Hiszpańskie prawo reklamy (added: 2015-02-26)
Ze wstępu: "W latach sześćdziesiątych XX wieku Hiszpania znajdowała się w czołówce nowoczesnych państw europejskich pod względem przyjętych regulacji dotyczących reklamy. Na mocy Statutu Reklamy wydanego w 1964 roku, ... -
Hiszpańskie prawo reklamy (added: 2019-07-11)
Ze wstępu: "W latach sześćdziesiątych XX wieku Hiszpania znajdowała się w czołówce nowoczesnych państw europejskich pod względem przyjętych regulacji dotyczących reklamy. Na mocy Statutu Reklamy wydanego w 1964 roku, ... -
Mixer magazyn studentów nr 20, luty 2007 (added: 2020-04-01)
(2007)Witam brać studencką Krakowskiej Szkoły Wyższej w kolejnym semestrze! Ponieważ sesja już za nami, mam nadzieję, że uda się wszystkim odprężyć i zregenerować sity. Trzymacie w rękach dwudzieste wydanie „Mixera". Siedem ... -
Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów (added: 2019-11-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony ... -
Państwo i Społeczeństwo nr 3, 2012 (added: 2014-06-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) -
Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2004 (added: 2014-07-14)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)