Now showing items 1-4 of 4

  • Bohater reklamy – człowiek ponowoczesny? (added: 2019-11-25) 

    Widerski, Jerzy (Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)
    Podstawową tezą zawartą w publikacji jest przekonanie, że reklama może być traktowana jako zwierciadło współczesnego człowieka. Powstaje ona bowiem w wyniku szczegółowych badań, a jej celem jest dotarcie do precyzyjnie ...
  • Państwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów (added: 2019-11-25) 

    du Vall, Marta; Brzoza, Katarzyna; Maśnica, Aleksandra; Uhma, Piotr; Pietrzyk, Bartosz; Krawczyk, Dariusz; Giereło-Klimaszewska, Katarzyna; Gajda, Joanna; Pasternak, Ewelina; Walo, Weronika; Widerski, Jerzy (Oficyna Wydawnicza AFM, 2019)
    Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony ...
  • Państwo i społeczeństwo w XXI wieku. Style myślenia politycznego Polaków na progu XXI stulecia. Akcenty retro- i prospektywne (added: 2020-04-21) 

    Szlachta, Bogdan; Kimla, Piotr; Mianowski, Marcin; Paruch, Waldemar; Kilian, Stanisław; Tokarz, Grzegorz; Wolski, Aleksander; Rittel, Stefan; Zgoda, Leopold; Miernik, Rafał; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Mikołajczyk, Magdalena; Bierówka, Joanna; Kargol, Anna; Szczurek, Wiesław; Kania, Magdalena; Radowicz, Joanna; Workowska, Jola (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Słowo wstępne: "W kształtowaniu tożsam ości ideowej III R zeczpospolitej uczest­niczą przedstawiciele różnych nurtów ideowych i orientacji politycz­nych. Są wśród nich socjaliści, upom inający się o niezalatw ione kwe­stie ...
  • Partycypacja społeczna w środowiskach lokalnych (added: 2016-06-28) 

    Pietraszko-Furmanek, Iga (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    Rozprawa Igi Pietraszko-Furmanek składa się, poza wstępem, z dwóch części: teoretycznej i badawczej, sześciu rozdziałów (proporcjonalnie rozdzielonych pomiędzy owe części) oraz zakończenia, aneksu i bibliografii. We ...