Browsing by Author "Szymańska, Agnieszka"
Now showing items 1-4 of 4
-
Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka (added: 2014-07-04)
Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) -
Państwo i Społeczeństwo nr 4, 2004 (added: 2014-07-14)
Blachnicki, Bogusław; Wojtowicz, Mirosław; Szymańska, Agnieszka; Świderski, Paweł; Malec, Dorota; Cichoń, Paweł; Nagy, Stanisław; Olearczyk, Teresa; Galata, Stanisław; Kowalczyk-Hoyer, Barbara; Pietrzyk, Magdalena; Bednarczyk, Bogusława; Malinowski, Maciej; Kilian, Stanisław; Szymańska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004) -
Spieglowski wizerunek polskiej polityki (added: 2019-06-24)
Szymańska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)"Obecność mediów masowych odróżnia współczesną rzeczywistość społeczną i polityczną od przeszłej. Media operują informacją w obrębie społeczeństwa, stanowiąc niezwykle istotne źródło wiedzy o publicznej sferze życia, w ... -
Zachodnioniemieckie tygodniki „Die Zeit" i „Rheinischer Merkur" jako przykład prasy opiniotworczej (added: 2019-06-26)
Szymańska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)"Współcześnie nikt nie jest w stanie korzystać wyłącznie z informacji z pierwszej ręki. Dotyczy to zwłaszcza sfery politycznej naszego życia, niezwykle złożonej i rozgrywającej się w świecie dla odbiorcy najczęściej ...