Now showing items 1-10 of 10

  • Administracja, zarządzanie i handel zagraniczny w warunkach integracji. Materiały konferencyjne - zarządzanie (added: 2020-03-26) 

    Batko, Roman; Blachnicki, Bogusław; Boczkowska, Barbara; Chrupała, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika; Dziuba-Burczyk, Alicja; Fatuła, Dariusz; Galata, Stanisław; Karwot, Dominika; Krawczyk, Ewa; Księżyk, Marianna; Lokšová, Irena; Maciejewski, Jan; Miler, Ryszard K.; Ochnik-Płonka, Iwona; Paleczny, Tadeusz; Pietrzak, Joanna; Rzepka, Agnieszka; Saracen, Joanna; Smutek, Halina; Machaczka, Małgorzata; Machaczka, Krzysztof; Venter, György; Wiśniewski, Edward (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)
    Ze wstępu: "Partnerstwo jest rodzajem związku między władzami lokalnymi a innymi organizacjami; strony zachowują wolność działania, ale zgadzają się współpracować dla osiągnięcia wspólnych celów. Istnieje szeroka gama ...
  • Czynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw "zaawansowanych technologicznie" w świetle badań marketingowych (added: 2019-07-01) 

    Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)
    "Badania zaprezentowane w niniejszym artykule zostały zrealizowane dla Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Krakowski Park Technologiczny (SSE-KPT) przy współudziale Krakowskiej Szkoły Wyższej im. A. F, Modrzewskiego w ...
  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2002 (added: 2014-09-01) 

    Kubát, Michał; Czarny, Ryszard; Pietrzyk, Dorota; Horodyski, Miłosz; Grzybowski, Marian; Staszków, Jan; Maciąg, Marek; Hładij, Michał; Szczurek, Wiesław; Kornaś, Jerzy; Kloczkowski, Jacek; Szarota, Zofia; Panek, Anna; Tabora-Marcjan, Ewa; Sierankiewicz, Ewa; Paleczny, Tadeusz; Warmińska, Katarzyna; Blachnicki, Bogusław; Fatuła, Dariusz; Dołhasz, Magdalena; Kubacka, Dominika; Świerczyńska, Jowita; Boczkowska, Barbara; Seniów, Jerzy; Hadżinikołowa, Elena; Grott, Olgierd (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)
  • Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2003 (added: 2014-07-30) 

    Biernat, Tadeusz; Lewandowska-Malec, Izabela; Zarzycki, Zdzisław; Reszczyński, Jarosław; Sobczak, Witold; Wałecka, Agnieszka; Zgómiak, Marian; Kargol, Anna; Hoffmann, Henryk; Babuśka, Iwona; Rosicka, Janina; Warszyńska, Jadwiga; Oliwkiewicz, Barbara; Swierczyńska, Jowita; Kubacka, Dominika; Staszków, Jan; Dziedzicki, Jan (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003)
  • Państwo i społeczeństwo w XXI wieku. Zarządzanie i marketing w XXI wieku. (added: 2020-05-05) 

    Józsa, László; Czeglédi, Csilla; Забута, Tамара; Donkov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Surówka-Marszałek, Danuta; Światowiec, Justyna; Drwal, Marek; Kubacka, Dominika; Plichta, Jarosław; Westermann, Georg; Kettner, Brita; Chodyński, Andrzej; Kulwicki, Eugeniusz; Adamus, Wiktor; Gręda, Anna; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Fudaliński, Janusz; Ziarko, Janusz; Kubiak, Krzysztof; Tyrała, Paweł; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Lysá, Ľudmila; Simek, Stanislav; Mikuš, Pavel; Droppa, Milan; Krawczyk, Wiktor; Płonka, Maria; Fatuła, Dariusz; Kosowski, Bogdan; Micek, Magdalena; Kowalczyk, Paulina; Nieciuński, Jakub; Belniak, Magdalena; Oliwkiewicz, Barbara (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Słowo wstępne "Obrady w sekcji „Zarządzania i Marketingu” odbywały się pod hasłem „Zarządzanie i Marketing w XXI wieku”. Tak pojemne hasło uwarunkowane było szeroką tematyką artykułów zgłoszonych, a następnie prezentowanych ...
  • Państwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 2 (added: 2020-03-27) 

    Fatuła, Dariusz; Belniak, Magdalena; Dołhasz, Magdalena; Djordjevié, Miroslav; Gorzelany-Dziadkowiec, Magdalena; Korzeniowski, Leszek; Kubacka, Dominika; Machaczka, Krzysztof; Machaczka, Małgorzata; Micek, Magdalena; Mikuš, Pavel; Oberuč, Jaroslav; Obradovič, Saša; Pionka, Maria; Rosić, Ilija; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Stach, Ryszard; Tyrała, Paweł; Walas-Trębacz, Jolanta; Veselinovic, Petar; Ziarko, Janusz; Żbikowska, Agnieszka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003)
    Ze wstępu: "Sekcja Zarządzania i Marketingu w ramach III Międzynarodowej Konferencji organizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. A. F. Modrzewskiego obradowała pod hasłem „Zarządzanie i marketing w procesie ...
  • Podstawy marketingu. Materiały dydaktyczne (added: 2020-05-11) 

    Dołhasz, Magdalena; Fatuła, Dariusz; Bober, Tomasz; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Kubacka, Dominika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Ze wstępu: "Niniejsza książka przygotowana została jako pomoc w nauce marketingu i opanowaniu jego podstawowych zagadnień. Autorzy poszczególnych rozdziałów, prowadzący od kilku lat zajęcia z marketingu (wykłady, warsztaty ...
  • Rola firm hurtowych we współczesnych kanałach dystrybucji (added: 2019-06-27) 

    Kubacka, Dominika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003)
    "Jedną z tendencji rozwojowych współczesnych łańcuchów dystrybucji jest ich skracanie poprzez eliminację ogniw pośrednich. Wzrastająca rola transakcji bezpośrednich powoduje obniżenie kosztów, a także większą kontrolę ...
  • Zarządzanie i marketing: zeszyt naukowy (added: 2020-03-30) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Swiatowiec, Justyna; Smutek, Halina; Kubacka, Dominika; Drwal, Marek; Fatuła, Dariusz; Stobiecka, Jadwiga; Żbikowska, Agnieszka; Dołhasz, Magdalena; Kapera, Krzysztof; Bober, Tomasz; Łapczyński, Mariusz; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Ze wstępu: "Artykuły składające się na niniejszą publikację obejmują czternaście opracowań tematycznych odnoszących się zarówno do warunków funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających na wybranych rynkach ...