Now showing items 67-86 of 174

  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Marketing (added: 2016-01-20) 

    Pera, Bożena; Walas-Trębacz, Jolanta; Oczkowska, Renata; Surówka-Marszałek, Danuta; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)
    Artykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga ...
  • Marketing (added: 2015-09-28) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Seweryn, Renata; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Szakál, Zoltán; Oczkowska, Renata; Bober, Tomasz; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Łapczyński, Mariusz; Płonka, Maria (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Marketing (added: 2017-09-18) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Bober, Tomasz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Płonka, Maria; Oczkowska, Renata; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Ze wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie ...
  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka. Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Media a opinie i postawy społeczne (added: 2016-04-13) 

    Sienkiewicz, Piotr; Dęsoł, Agnieszka; Frańczuk, Magdalena; Karaźniewicz, Justyna; Kotowska, Monika; Vanevska, Katarzyna; Bazan, Maria; Kożuch, Julita; Przybysz, Monika Marta; Męcfal, Sylwia (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
  • Metody i narzędzia zapisu i udostępniania danych (added: 2016-03-15) 

    Bednarczyk-Płachta, Agnieszka; Urlik, Szczepan; Woźniak-Zapór, Marta; Grzyb, Mariusz; Rymarczyk, Sebastian; Gąciarz, Tomasz; Płażek, Joanna; Chmielowski, Wojciech Z.; Smolarek-Grzyb, Agnieszka; Uryga, Renata; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Regulski, Krzysztof; Jakubiec, Adam; Krupa, Marian; Pękala, Maciej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)
    Przekazujemy czytelnikowi kolejną monografię wydaną w ramach serii „Informatyka”, zawierającą publikacje pracowników związanych z Wydziałem Zarządzania i Komunikacji Społecznej Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza ...
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Caric, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Metody i praktyki zarządzania na rzecz bezpieczeństwa ekologicznego w przedsiębiorstwach (added: 2018-08-01) 

    Huszlak, Wojciech (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Zmienność otoczenia, mnogość sytuacji i ich problematyka stawiają ogromne wyzwania przed organizacjami w zakresie zarządzania, wymuszając przyjęcie nowych strategii funkcjonowania, a także dostrzegania możliwości zaistnienia ...
  • Między nowoczesną tożsamością a strategią marketingową. Japońska kultura popularna na Tajwanie (added: 2019-05-13) 

    Pawlak, Katarzyna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    "Produkty kultury popularnej pochodzenia japońskiego stanowią dziś bardzo ważną część oferty kultury popularnej na Tajwanie. Ich obecność można obserwować praktycznie,w każdej dziedzinie rozrywki. W telewizji tajwańskiej ...
  • Między wykluczeniem a aktywizacją społeczną: studia socjologiczne (added: 2017-03-24) 

    Śliz, Anna; Szczepański, Marek S.; Strużyna, Janusz; Rojek-Adamek, Paulina; Gawron, Grzegorz; Szafrańska, Anida; Muster, Rafał (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Prezentowana publikacja stanowi zbiór testów poświęconych wykluczeniu i aktywizacji społecznej ujmowanych w szerokiej perspektywie poznawczej. Mimo iż najczęściej problematyka ta poruszana jest na gruncie socjologii, ...
  • Międzynarodowy ruch turystyczny w ostatnim dziesięcioleciu XX wieku (added: 2019-06-27) 

    Warszyńska, Jadwiga (Oficyna Wydawnicza AFM, 2003)
    Na podstawie materiałów statystycznych WTO - World Tourism Organization (OMT -Organisation Mondiale Tourisme) autorka przeprowadza analizę wielkości i struktury przestrzennej międzynarodowego ruchu turystycznego oraz ...
  • Militarny rodowód nauki strategii. Wpływ na myślenie biznesowe (added: 2018-08-13) 

    Uberman, Robert (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Artykuł przedstawia analizę militarnych źródeł strategii jako nauki i działalności biznesowej. Przypomina dorobek myślicieli starożytnej Grecji oraz żyjących w XIX w. Podkreślony jest fakt, że strategia była dla nich ...
  • Młodzież środowisk patologicznych wobec cierpienia człowieka chorego (added: 2019-06-05) 

    Zyznawska, Joanna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    The purpose of the research: stating the signifi cance of knowledge and contact with suffering people as well as of personal experience and religiosity in the process of shaping the approved school youths’ attitudes ...
  • Narzędzia zarządzania w obliczu kryzysu: wybrane aspekty (added: 2015-04-24) 

    Potocki, Arkadiusz; Makowiec, Marek; Bober, Tomasz; Januszko-Szakiel, Aneta; Batko, Barbara; Ziarko, Janusz; Milovanović, Vesna; Mihalčová, Bohuslava; Pružinský, Michal; Tomić, Gordana; Tomić, Radovan; Staliński, Piotr; Iwasiewicz, Andrzej; Stefanów, Piotr; Stanisz, Tadeusz; Droppa, Milan (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Nauki o bezpieczeństwie a nauki o zarządzaniu – paradygmaty i tożsamość (added: 2015-09-25) 

    Chodyński, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
  • Nieruchomości zabytkowe: inwestowanie i zarządzanie na przykładzie krakowskiego Kazimierza (added: 2015-05-08) 

    Kowalska, Monika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    Z wprowadzenia: "Współcześnie nieruchomości są często uważane za towar i przedmiot inwestycji – jako źródło dodatkowych dochodów. Dlatego rozwijający się po 1989 r. rynek nieruchomości w Polsce przyczynił się do ...
  • Nowe media a praktyki komunikacyjne (added: 2016-05-11) 

    Krzysztofek, Kazimierz; Dorenda-Zaborowicz, Marta; Kuczma, Paweł; Sokołowski, Marek; Tarasewicz-Gryt, Oliwia; Kopecka-Piech, Katarzyna; Hajdasz, Jolanta; Sierocki, Radosław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
  • Obszary zrównoważonego zarządzania organizacjami w zmiennym otoczeniu (added: 2017-02-22) 

    Ziarko, Janusz; Chodyński, Andrzej; Huczek, Marian; Huszlak, Wojciech; Smutek, Halina; Prorok, Magdalena; Figurska, Irena; Mirski, Andrzej; Feczko, Piotr; Diačiková, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Zrównoważony rozwój i zarządzanie to hasła często pojawiające się we współczesnej literaturze dotyczącej teorii i praktyki funkcjonowania przedsiębiorstw, organizacji czy szerzej struktur społeczno-gospodarczych. Obszary ...
  • Od jakości ekologicznej do odpowiedzialności biznesu (added: 2014-09-06) 

    Chodyński, Andrzej (Wydawnictwo Oddziału Polskiej Akademii Nauk, 2013)
    Zaprezentowano rozwój pojęcia jakości ekologicznej poczynając od ogólnego pojęcia jakości do miejsca jakości ekologicznej w koncepcji TQEM (Total Quality Environmental Management). Zwrócono uwagę, że jakość ekologiczna ...