Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku

Ładowanie...
Miniatura
Data wydania
2010
Tytuł czasopisma
ISSN
eISSN
Tytuł tomu
ISBN
978-83-7571-132-5
eISBN
Wydawca
Oficyna Wydawnicza AFM
Opis
Praca recenzowana / Peer-reviewed paper
Słowa kluczowe
Źródło
W: "Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznej i sprawowania władzy. (red.) Marta du Vall, Agnieszka Walecka-Rynduch. Kraków: Oficyna Wydawnicza 2010, str. 135-146.
Licencja powiązana z tą pozycją
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska