Adamus, WiktorAntoniszyn, EmilChlipała, PawełChodyński, AndrzejDoikov, DeyanDołhasz, MagdalenaDroppa, MilanFatuła, DariuszJabłoński, AdamJabłoński, MarekGünther, JohannKsiężyk, MariannaJenčo, MichalKachel, BarbaraKostka, TomaszKozioł, WojciechKwast, UrszulaLysá, ĽudmilaMaj, BernardMikuš, PavelNowosad, AndrzejOsiewalska, AnnaOsiewalski, JacekPłonka, MariaPotocki, ArkadiuszPohle, BeatricePružinský, MichalRawski, MarekRutkowski, MarekSakharov, VadymSehl, IlkaSmutek, HalinaSurówka-Marszałek, DanutaSzopa, AndrzejSzopa, BogumiłaŚwiatowiec, JustynaWalas-Trębacz, JolantaWestermann, Georg2020-06-092020-06-09200583-89823-31-4http://hdl.handle.net/11315/28308Ze wstępu: "Opracowanie niniejsze przekazywane do rąk czytelników to plon działalności naukowej pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz pracowników innych uczelni z Polski i Europy. Duże zróżnicowanie tematyczne wynika m. in. z rozwoju Uczelni, Wydziału i poszerzenia współpracy krajowej i międzynarodowej z innymi jednostkami naukowymi. Pomimo tego, iż wiele artykułów ze względu na podejmowane w nich problemy trudno jednoznacznie zakwalifikować do jednej wąskiej dziedziny, zdecydowano o podziale materiału na trzy części: zarządzanie, finanse i marketing. O zakwalifikowaniu opracowania do poszczególnych części zadecydowała nie tylko istota rozważanego tematu, ale także często bardzo interesujące i odkrywcze powiązania z innymi dziedzinami szeroko pojętego zarządzania i ekonomii. Stąd też publikacja jest recenzowana przez trzech niezależnych recenzentów."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakonflikt interpersonalnykapitał intelektualnystrategiczna karta wynikówpublic relationsUE: koncepcje zarządzania finansami gospodarstwa domowegoanaliza wysokości płac minimalnychkapitał ludzkiEkonomiaZarządzanie i marketingZarządzanie procesami rynkowymiKsiążka