Dołhasz, MagdalenaFatuła, DariuszBober, TomaszBudzanowska-Drzewiecka, MałgorzataKubacka, Dominika2020-05-112020-05-11200783-89823-08-X 978-83-89823-08-3http://hdl.handle.net/11315/28283Ze wstępu: "Niniejsza książka przygotowana została jako pomoc w nauce marketingu i opanowaniu jego podstawowych zagadnień. Autorzy poszczególnych rozdziałów, prowadzący od kilku lat zajęcia z marketingu (wykłady, warsztaty i ćwiczenia), postanowili swoje doświadczenia zebrać w formie swoistego przewodnika po podstawowych zagadnieniach marketingu. Podręcznik ma charakter materiałów do studiowania, z których mogą korzystać studenci studiów dziennych i zaocznych rozpoczynający naukę marketingu na poziomie podstawowym, na wszystkich kierunkach studiów ekonomicznych. Opracowanie to może być również wykorzystane jako materiał pomocniczy dla prowadzących zajęcia z tej dyscypliny, treści w nim zawarte mogą bowiem być źródłem pomysłów przy przygotowaniu różnego typu warsztatów, ćwiczeń czy konwersatoriów z przedmiotów marketingowych, na przykład z „podstaw marketingu”, „marketingu”."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskastruktury konkurencyjneanaliza PESTSpożycie alkoholu w Poluniiprzykłady zewnętrznych źródeł informacjiproces decyzyjnyelastyczność cenowa popytupunkt krytycznyprzegląd instrumentów promocjimedia planZarządzanie i marketingPodstawy marketingu. Materiały dydaktyczneKsiążka