Ziarko, Janusz2019-06-212019-06-212006Państwo i Społeczeństwo 2006, nr 3, s. 37-48.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25395Z wprowadzenia: "Zagrożenie jako pojęcie i jako zjawisko jest rzeczą o bardzo szerokim i wieloznacznym znaczeniu, rozpatrywaną z perspektywy wielu dyscyplin naukowych, analizowaną w sytuacjach jednostkowych i grupowych, w układach ujmujących społeczne procesy w skali makro i mikro, w okolicznościach i uwarunkowaniach uwzględniających aspekt obiektywny i subiektywny tego zjawiska. Zagrożenie widzi się z pozycji jednostki, rodziny, grupy społeczno-zawodowej, lokalnych społeczności, różnych instytucji."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskazarządzanie wiedząuczniowieszkołabezpieczeństwo w szkolezagrożeniaEdukacjaPedagogikaZarządzanie wiedzą o zagrożeniach bezpieczeństwa uczniów w środowisku szkolnymArtykuł