Pera, BożenaWalas-Trębacz, JolantaOczkowska, RenataSurówka-Marszałek, DanutaOrzeł, KarolinaDołhasz, MagdalenaBudzanowska-Drzewiecka, MałgorzataFudaliński, JanuszSmutek, HalinaSurówka-Marszałek, Danuta2016-01-202016-01-202010978-83-7571-109-7http://hdl.handle.net/11315/5982Praca recenzowana / Peer-reviewed paperArtykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga bowiem rozeznania warunków panujących na rynkach docelowych pozwalających na prawidłowe opracowanie ich strategii działania.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskainnowacyjność gospodarki polskiejkonkurencyjność gospodarkipolityka innowacyjnaprocesy innowacyjnekonkurencyjność międzynarodowapotencjał innowacyjny Polskinakłady na działalność badawczą i rozwojowąinnowacyjność Czechinnowacyjność Słowacjiinnowacyjność Węgierinnowacyjność przedsiębiorstwainnowacja - definicjazarządzanie przedsiębiorstwemprzedsiębiorstwo innowacyjnezarządzanie innowacjamiocena innowacyjności przedsiębiorstwstrategia marketingowazarządzanie marketingoweprzedsiębiorstwo międzynarodoweglobalizacjazarządzanie organizacjązarządzanie międzynarodoweinternacjonalizacja przedsiębiorstwadeterminanty rozwoju przedsiębiorstwarynek materiałów budowlanychmarkety budowlaneprzemysł materiałów budowlanychGrupa PSBbudownictwofranchisingsieci franchisingowebranża FMCG w Polscehandel detalicznymarketing zapachowyaromamarketingmarketing sensorycznyreklama w Interneciekomunikacja marketingowakampania promocyjna w Interneciepromocja w Interneciekampania reklamowamarketing dziecięcykultura organizacyjnastruktura organizacyjna przedsiębiorstwmodele organizacji przedsiębiorstwEkonomiaKomunikacja społecznaZarządzanie i marketingMarketingKsiążka