Surówka-Marszałek, DanutaSwiatowiec, JustynaSmutek, HalinaKubacka, DominikaDrwal, MarekFatuła, DariuszStobiecka, JadwigaŻbikowska, AgnieszkaDołhasz, MagdalenaKapera, KrzysztofBober, TomaszŁapczyński, MariuszPlichta, JarosławFudaliński, Janusz2020-03-302020-03-30200483-89823-85-3http://hdl.handle.net/11315/28141Ze wstępu: "Artykuły składające się na niniejszą publikację obejmują czternaście opracowań tematycznych odnoszących się zarówno do warunków funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających na wybranych rynkach branżowych, realizujących własne cele operacyjne i strategiczne w środowisku konkurencyjnym, jak i analizy postępowania na rynku podmiotów indywidualnych (konsumentów) uczestniczących w procesach szeroko rozumianej wymiany p roduktów, usług oraz informacji. Całość prezentowanych w tomie prac - z uwagi na ich meritum - ujęto w trzy grupy tematyczne. Pierwszą grupę tworzą prace nawiązujące"(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskawspółpraca między dostawcą i odbiorcązarządzanie nowym produktem przemysłowymkierunki rozwoju polityki zaopatrzeniowejkonkurencja globalna łańcuch funkcji i wartościprzewaga konkurencyjnej organizacjihandel detalicznyinwestycje zagranicznePolskaZarządzanie i marketingZarządzanie i marketing: zeszyt naukowyKsiążka