Bednarczyk-Płachta, Agnieszka2015-01-082015-01-082014W: Metody i narzędzia zapisu i udostępniania danych. (red.) Tadeusz Grabiński, Dorota Wilk-Kołodziejczyk, Marta Woźniak-Zapór. Kraków: Oficyna Wydawnicza AFM, 2014, s. 11-34.978-83-7571-312-1http://hdl.handle.net/11315/826Praca recenzowana / peer-reviewed paperNiniejsze opracowanie ma na celu przedstawienie zagadnienia e-learningu w programach nauczania szkół wyższych. Funkcjonowanie i rozwój społeczeństwa informatycznego wymusza zamiany sposobu kształcenia, nie tylko pod względem treści nauczania, ale także pod względem środków i sposobów kształcenia. By zmiany mogły się dokonywać konieczne jest dostosowanie przepisów dotyczących zakładów administracyjnych pod tym kątem. W poszczególnych częściach rozdziału będzie mowa o definicji zakładu administracyjnego, usytuowaniu przepisów zakładowych w stosunku do powszechnie obowiązujących źródeł prawa, a także przedstawiona zostanie analiza szczegółowych uregulowań prawnych dotyczących e-learningu zawartych w ustawie o szkolnictwie wyższym i przepisach wykonawczych.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskae-learningszkoła wyższaustawa o szkolnictwie wyższymprogram nauczaniaAdministracjaEdukacjaPrawoPrawne aspekty wprowadzania e-learningu w szkołach wyższychFragment książki