du Vall, Marta2019-05-232019-05-232017978-83-65208-82-8http://hdl.handle.net/11315/24626Ze wstępu: "Świat podlega ciągłym, nieraz gwałtownym przemianom cywilizacyjnym, narastającej globalizacji i postępującemu rozwojowi technologicznemu, stąd można uznać, że społeczeństwo informacyjne stanowi dziś swego rodzaju przedłużenie i poszerzenie kategorii pojęciowej społeczeństwa obywatelskiego. W erze nowych technologii procesy wymiany informacji, zasobów, wzajemnego poparcia i możliwości współdziałania, nabierają nowego znaczenia. To samo dotyczy działań profi laktycznych podejmowanych w sieci w celu przeciwdziałania problemom społecznym. Dzięki sieci obywatele mają zdecydowanie większą możliwość działania na rzecz swojej społeczności oraz organizowania się wokół ważnych dla nich tematów. Podobnie jak w rzeczywistości pozasieciowej, społeczności wirtualne są tu tworzone i prowadzone przez osoby, które łączy wspólnota zainteresowań, interesów lub problemów. W związku z powyższym, przyjęty przez autorkę cel – zbadanie i zaprezentowanie skali i sposobu wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych przez sektor pozarządowy w Polsce – wydaje się niezwykle aktualny oraz istotny"(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaefektywność działańpolskie organizacje pozarządowenowe mediaspołeczeństwo obywatelskieSektor pozarządowyNowe mediamedia społecznościoweMarketing społecznypromotion-mixICTPolitologiaSocjologiaMedioznawstwoEfektywność działań polskich organizacji pozarządowych w dobie nowych mediówKsiążka