Adamus, WiktorZnańska-Kozłowska, KatarzynaPalka, JakubMoś, JoannaBaran, MichałGach, DanielPotocki, ArkadiuszPietruszka-Ortyl, AnnaBurda, JacekMikuła, BoguszSzewczyk, JanGręda, AnnaGardyła, Jan2020-04-212020-04-21200583-89823-36-5http://hdl.handle.net/11315/28215Ze wstępu: "Prezentowane artykuły są wynikiem badań prowadzonych w Katedrze Zarządzania i Edukacji Prakseołogicznej Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Autorami są pracownicy Katedry oraz doktoranci i habilitanci, realizujący swe rozprawy na Uniwersytecie Jagiellońskim, Uniwersytecie Warszawskim oraz na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Po wejściu Polski do struktur Unii Europejskiej polskie firmy muszą sprostać licznym wyzwaniom i pokonać wiele barier, by nadrobić wciąż znaczący dystans, jaki dzieli nas od krajów byłej „piętnastki”. Strategia integracji jest określona z jednej strony przez diagnozę stanu polskiej gospodarki, a z drugiej przez obraz gospodarki Unii Europejskiej. Podstawowymi problemami wymagającymi pilnego rozwiązania, a determinującymi rozwój polskich firm są obecnie: strategia ich działania, wzrost jakości i konkurencyjności produktów i usług, znacząca poprawa wyników ekonomicznych. Sukcesywne rozwiązywanie tych i innych wyzwań wymaga wiedzy, umiejętności, a także innowacyjności, kreatywności i współdziałania wszystkich członków organizacji. Duże znaczenie w tym trudnym procesie zarządzania organizacjami ma motywacja pracowników, których zadowolenie z pracy powinno wiązać się ze wzrostem efektywności ich działania."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskamotywacyjna teoria ważności potrzebistota rozpoznawania kłamstwa w zarządzaniumodele zespołow pracowniczychalians strategicznymenedżerzarządzanie jakościązaufaniePsychologiaZarządzanie i marketingWybrane aspekty zarządzania organizacjamiKsiążka