Piechota, GrażynaRyniejska-Kiełdanowicz, MartaCałus-Siemieniuk, JustynaKaczmarek-Śliwińska, MonikaZandman, DagmaraRup, KatarzynaPieprzyca, MałgorzataPieprzyca, JarosławKryszk, DariuszPiechota, Grażyna2014-06-242018-11-092014-06-242018-11-092011978-83-7571-106-6http://hdl.handle.net/11315/523Praca recenzowana / peer-reviewed paperKsiążka Public relations. Konteksty międzynarodowe i międzykulturowe to zbiór tekstów napisanych przez naukowców zajmujących się tematyką komunikacji społecznej i public relations, praktyków na co dzień podejmujących wyzwania, jakie niesie za sobą celowe i skuteczne komunikowanie (także w obszarze międzynarodowym i międzykulturowym) oraz studentów, którzy w 2010 r. ukończyli pierwsze podyplomowe studia Międzykulturowe public relations w Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego. Studenci, oceniając na potrzeby pracy dyplomowej wybrane obszary public relations podejmowali analizy i formułowali wnioski w sposób tak nowatorski i cenny dla praktycznego funkcjonowania public relations w Polsce, że za celowe uznano ich opublikowanie.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakomunikowanie międzykulturowepublic relations (PR)social mediawizeruneklokalizmKomunikacja społecznaSocjologiaPublic relations. Konteksty międzykulturowe i międzynarodoweKsiążka