Surówka-Marszałek, DanutaFudaliński, JanuszSmutek, HalinaWalas-Trębacz, JolantaPłonka, MariaBober, TomaszŚmigielska, GrażynaPlichta, JarosławRawski, MarekLiber, JanuszOczkowska, RenataBudzanowska-Drzewiecka, MałgorzataDołhasz, MagdalenaŁapczyński, MariuszSurówka-Marszałek, Danuta2015-09-292015-09-292007978-83-7571-012-0http://hdl.handle.net/11315/4439Praca recenzowana / peer-reviewed paperplUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskazarządzanie strategicznezarządzanie organizacjąglobalizacjapodmioty rynkoweekonomia społecznaoutsourcingbranża FMCGrynek komunikacji marketingowejnarzędzia data miningEkonomiaKomunikacja społecznaZarządzanie i marketingMarketingKsiążka