Surówka-Marszałek, DanutaŚmigielska, GrażynaSmutek, HalinaFudaliński, JanuszBober, TomaszWalas-Trębacz, JolantaStobiecka, JadwigaPłonka, MariaOczkowska, RenataDołhasz, MagdalenaBudzanowska-Drzewiecka, MałgorzataŁapczyński, MariuszSurówka-Marszałek, Danuta2017-09-182017-09-182008978-83-7571-025-0http://hdl.handle.net/11315/14188Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publicationZe wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie organizacji sieciowych, jak i instytucji non-profit, a także wszelkiego rodzaju stowarzyszeń realizujących swoje zadania w warunkach gospodarki konkurencyjnej na rynkach krajowych bądź międzynarodowych. Znajdzie tutaj również czytelnik interesujące przekroje analizy zachowań podmiotów indywidualnych (konsumentów) ujawnianych w trakcie podejmowania ważnych decyzji rynkowych, towarzyszących ich ekonomicznym wyborom. W układzie tematycznym Zeszytu wyodrębniono dwa bloki zagadnień. Pierwszy tworzą prace z zakresu zarządzania. Druga, najliczniejsza grupa prac ukazuje istotną tematykę badawczą odnoszącą się do zakresu działalności marketingowej firm, organizacji i instytucji. Tutaj też odnotować należy wieloaspektowy nurt rozważań prezentowanych przez autorów. Szerokie spektrum zagadnień prezentowanych w kolejnym, piątym już, Zeszycie Naukowym wynika z zainteresowań i badań własnych prowadzonych przez pracowników Wydziału Ekonomii i Zarządzania, którzy przygotowali powyższą publikację.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskazaufaniezasoby siecioweprzedsiębiorstwoprzewaga konkurencyjnaspołeczna odpowiedzialność biznesuCSRetyka w biznesiezarządzanie projektamiorganizacje non-profitsystemy informatyczne wspomagające zarządzaniejakość produkturynek ubezpieczeńcenykomunikacja marketingowamłodzi konsumencidata miningZarządzanie i marketingEkonomiaHandel międzynarodowyInformatykaMarketingKsiążka