Balicka, Agnieszka2019-06-242019-06-242005Państwo i Społeczeństwo 2005, nr 3, s. 103-111.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25477"Oczekiwania wobec współczesnej szkoły są dziś bardzo wysokie. Powinna to być nie tylko instytucja, której głównym zadaniem jest nauczanie. Priorytetem narzucanym przez organy nadzoru pedagogicznego, ale także, a może przede wszystkim dostrzeganym przez samych nauczycieli stają się szeroko pojmowane działania wychowawcze. Ich ideą jest wspieranie wszechstronnego rozwoju dziecka, co w praktyce szkolnej niestety zbyt często przekłada się na interwencje wychowawcze zmierzające ku naprawie zachowań dysfunkcjonalnych uczniów."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskapsychoprofilaktykazdrowie psychicznewięzi rodzinneszkoładzieciPedagogikaPsychologiaSocjologiaZdrowieWzmacnianie więzi pomiędzy rodzicami a dziećmi jako jeden z głównych celów psychoprofilaktyki prowadzonej przez szkołęArtykuł