Olearczyk, TeresaMaleta, Beata2019-07-232019-07-23http://hdl.handle.net/11315/26046Ze wstępu: "Proces resocjalizacji osób nieprzystosowanych społecznie coraz częściej jest przedmiotem ostrej krytyki. Poddaje się krytyce zasadność prowadzenia działalności resocjalizacyjnej w jej aktualnym kształcie, tak organizacyjnym jak i formalnym. Jednocześnie, ze względu na protesty społeczne i brak przyzwolenia dla prowadzenia procesu resocjalizacji w warunkach wolności dozorowanej, zmniejszają się możliwości wykorzystywania walorów tkwiących w otwartych środowiskach wychowawczych."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskaNieprzystosowanie społeczneprzyczynyrodzajeproces kształceniaproces wychowywaniadziewczęta nieprzystosowane społeczniePedagogikaKształcenie i wychowanie nieprzystosowanych społecznie dziewcząt na podstawie badań przeprowadzonych w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Świętej Siostry Faustyny w KrakowiePraca dyplomowa