Giza, TeresaOlearczyk, TeresaKožuh, AnnaLepičnik Vodopivec, JurkaMedved Udovič, VidaKusiak-Pisowacka, MonikaGrzesiak, KrystynaCotič, MaraFelda, DarjoBocharova, OlenaKohut, SvitlanaPalka, OleksandraRokicki, AndrzejWoźniak-Zapór, MartaGrzyb, MariuszRymarczyk, SebastianAksman, JoannaGabzdyl, JolantaKasáčová, LenkaPułka, JolantaGuzik, MarcinFrączek, MagdalenaMisiuk, AgnieszkaSorkowska-Cieślak, KingaHorváth, PéterMisiuk, AgnieszkaAksman, JoannaGrzesiak, Krystyna2016-11-242016-11-2420161643-8299http://hdl.handle.net/11315/9283plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskauczeń zdolnypolityka oświatowaedukacja domowaedukacja alternatywnanauczycielnauka języka obcegoTeachers’ Professional QualificationstudenciUkraiński Katolicki Uniwersytetaktywność seniorówinteraktywne szkoleniee-learningUniwersytet Dzieciwczesnoszkolne kształcenie plastycznelekcja muzealnaReggio Emilianauczyciel wspomagającyEdukacjaPedagogikaPsychologiaPaństwo i Społeczeństwo nr 2, 2016 : Edukacja alternatywna a współczesna szkołaCzasopismo2451-0858