Dołhasz, MagdalenaKubacka, Dominika2019-07-012019-07-012002Państwo i Społeczeństwo 2002, nr 2, s. 329-338.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25708"Badania zaprezentowane w niniejszym artykule zostały zrealizowane dla Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Krakowski Park Technologiczny (SSE-KPT) przy współudziale Krakowskiej Szkoły Wyższej im. A. F, Modrzewskiego w Krakowie. Głównym celem badań było rozpoznanie barier i szans rozwojowych przedsiębiorstw „zaawansowanych technologicznie”. Uzyskane informacje pozwoliłyby m.in. na stworzenie dopasowanej do ich potrzeb, odpowiedniej oferty ze strony tworzącej się SSE-KPT."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskatechnologieKrakowski Park Technologicznyrozwój przedsiębiorstwmarketingAdministracjaEkonomiaCzynniki wpływające na rozwój przedsiębiorstw "zaawansowanych technologicznie" w świetle badań marketingowychArtykuł