Giza, Teresa2014-09-052018-11-082014-09-052018-11-08199983-7133-108-8http://hdl.handle.net/11315/621Książka niniejsza wywodzi się z pogranicza obszarów dwóch problemów: zagadnień twórczości oraz zagadnień pedeutologicznych. Twórczość stanowi współcześnie cechę, cel i wartość, co do których, jak dowodzi tego analiza głównych koncepcji teoretycznych z zakresu filozofii, psychologii, socjologii i pedagogiki, panuje na ogół zgoda. Jedną z jej dziedzin jest twórczość pedagogiczna i ona właśnie stanowi merytoryczną podstawę przedstawianych tu badań teoretycznych i empirycznych.plLicencja instytucjonalnatwórczośćinnowacjakulturanauczycielstwooświataszkoła twórczaautokreacjaheurystykaburza mózgówpedeutologiabadania ankietowecreativityinnovationcultureteaching professioneducationautocreationheuristicsbrainstormingsurvey methodologypedeutologyEdukacjaPedagogikaPsychologiaPrzygotowywanie studentów do twórczej pracy pedagogicznej. Teoria i praktykaKsiążka