Fatuła, DariuszBelniak, MagdalenaDołhasz, MagdalenaDjordjevié, MiroslavGorzelany-Dziadkowiec, MagdalenaKorzeniowski, LeszekKubacka, DominikaMachaczka, KrzysztofMachaczka, MałgorzataMicek, MagdalenaMikuš, PavelOberuč, JaroslavObradovič, SašaPionka, MariaRosić, IlijaSmutek, HalinaSurówka-Marszałek, DanutaSwiatowiec, JustynaStach, RyszardTyrała, PawełWalas-Trębacz, JolantaVeselinovic, PetarZiarko, JanuszŻbikowska, Agnieszka2020-03-272020-03-27200383-919920-2-0http://hdl.handle.net/11315/28120Ze wstępu: "Sekcja Zarządzania i Marketingu w ramach III Międzynarodowej Konferencji organizowanej przez Krakowską Szkołę Wyższą im. A. F. Modrzewskiego obradowała pod hasłem „Zarządzanie i marketing w procesie globalizacji”. Zarówno procesy globalizacji, jak i integracji obejmują szerokie spektrum przemian we wszystkich dziedzinach życia, do czego nawiązuje tytuł konferencji. Globalizacja jest procesem niekontrolowanym lub kontrolowanym tylko w niewielkim stopniu, integracja zaś podlega kontroli integrujących się państw, zależy od ich woli. Integracja jest łączeniem się mniejszych struktur w większe, dostosowaniem norm, otwarciem na współpracę. Globalizacja wynika przede wszystkim z postępu technicznego, który ułatwił wymianę informacji w skali całego globu. Globalizacja prowadzi w swej konsekwencji do umiędzynarodowienia działalności gospodarczej. Wynalazki z dziedziny multimediów i przetwarzania danych pozwalają przekraczać wiele barier w dziedzinie ekonomii, socjologii, kultury, techniki. W wielu przypadkach może to osłabiać działanie administracji państwowych i programów rządowych kreujących politykę gospodarczą państwa. Szczególnego tempa globalizacja nabiera na rynku finansowym, gdzie wiele produktów czy usług ma niematerialny charakter."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskaPerformance Measurementreklama zewnętrznazarządzanie procesami deweloperskimibezpieczeństwo przedsiębiorstwaznaczenie kultury organizacyjnejpublic relationsszacowanie wartości ofert rynkowychEkonomiaPolitologiaPrawoPaństwo, gospodarka, społeczeństwo w integrującej się Europie TOM 2Książka