du Vall, Marta2018-05-212018-11-082018-05-212018-11-082017Państwo i Społeczeństwo 2017, nr 3, s. 11-23.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/19235Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publicationPunktem wyjścia dla podjętych rozważań jest założenie, że komunikacja zapośredniczona przez technologie informacyjno-komunikacyjne powinna być kluczowym elementem strategicznego zarządzania organizacją pozarządową, gdyż pozwala na dotarcie z informacjami dotyczącymi misji i celów działalności NGO do szerszego grona odbiorców. Autorka w artykule prezentuje efekty przeprowadzonych na grupie polskich organizacji pozarządowych badań sondażowych, które pozwalają zdiagnozować poziom kompetencji informacyjno-komunikacyjnych osób angażujących się w codzienną działalność polskich NGO.The starting point for the discussion is the assumption that communication mediated by the ICT should be a key element of the strategic management of non-governmental organization. It allows to reach with information about the mission and NGO’s goals to a wider audience. The author presents the results of surveys conducted on a group of Polish non-governmental organizations, that allows to diagnose the level of information and communication competence of people engaging in everyday activities of Polish NGOs.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaorganizacje pozarządowekompetencje informacyjno-komunikacyjneInternetspołeczeństwo obywatelskienon-governmental organizationsICT skillscivic societyKomunikacja społecznaInformatykaPolskie organizacje pozarządowe w InternecieThe activity of Polish non-governmental organizations in the InternetArtykuł2451-0858