Maj, BernardWoźniak, Marta2014-03-072014-03-072009W: Przedsiębiorstwo – biznes - region. (red.) Andrzej Chodyński. Kraków: Oficyna Wydawnicza AFM, 2009, s. 69-76.978-83-7571-055-7http://hdl.handle.net/11315/341Praca recenzowana / peer-reviewed paperTraining market must react to changing socioeconomic conditions. Changes of these conditions lead to changes in training requirements. In this paper, the authors analyze the so-called anti-crisis training currently off ered by educational organizations in Poland.Rynek szkoleniowy musi reagować na zmieniające się warunki społeczno-ekonomiczne. Zmiany tych warunków prowadzą do zmian w wymogach dotyczących szkolenia. W tym artykule autorzy analizują tzw. szkolenia antykryzysowy obecnie oferowane przez firmy edukacyjne w Polsce.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polskaszkoleniadziałania antykryzysoweszkolenia pracownikówPedagogikaZarządzanie i marketingDziałania antykryzysowe – analiza ofert szkoleniowychFragment książki