Surówka-Marszałek, DanutaSmutek, HalinaRutkowski, MarekBober, TomaszKubacka, DominikaRawski, MarekHadrian, PiotrPlichta, JarosławFudaliński, JanuszPłonka, MariaSzarková, MiroslavaDołhasz, MagdalenaHajdukiewicz, AgnieszkaŁapczyński, MariuszNiestrój, JakubMirek, JolantaBudzanowska-Drzewiecka, MałgorzataWęgrzyn, Ryszard2018-06-112018-06-11200683-89823-87-Х978-83-89823-87-8http://hdl.handle.net/11315/19519Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publicationZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się przede wszystkim do budowania przewagi konkurencyjnej firm, działających coraz częściej na rynkach międzynarodowych. W ustawicznie zmieniającym się otoczeniu globalnym pozostają do rozstrzygnięcia istotne problemy, związane z wyborem rynku docelowego, pozycjonowaniem produktów i ich cenowaniem, a także zarządzaniem finansami przedsiębiorstw - te ostatnie determinują realizację zadań wynikających z podjętych działań marketingowych.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakonkurencyjność firmyprzewaga konkurencyjnainnowacje w firmierelacje B2Bmateriały budowlanezarządzanie organizacjąmarketing sieciowyInternetpozycjonowanie produktówwartość przedsiębiorstwakoszty transakcyjnezarządzanie finansamiekonomia społecznaglobalizacjakomunikacja marketingowaróżnice kulturowebadania sondażowedecyzje nabywczemłodzi konsumenciarbitrażZarządzanie i marketingEkonomiaFinanse i rachunkowośćMarketingKsiążka