Szmyd, Jan2019-06-282019-06-282003Państwo i Społeczeństwo 2003, nr 3, s. 75-83.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25628"1. Edukacja współczesna staje wobec poważnych, bodaj najpoważniejszych w całej historii wychowania wyzwań. Wyzwań tym bardziej niepokojących, że przy ich podejmowaniu i rozwiązywaniu nie może ona w gruncie rzeczy odwołać się z większą ufnością do zastanych teorii i instytucji edukacyjnych, bo te, według dość zgodnej opinii znawców tego zagadnienia, znajdują się w poważnym i szybko pogłębiającym się kryzysie."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskaedukacjaAndrzej Frycz ModrzewskipedagogikaAdministracjaEdukacjaEkonomiaFilozofiaHistoriaAndrzej Frycz Modrzewski a współczesne wyzwania edukacyjneArtykuł