Józsa, LászlóCzeglédi, CsillaЗабута, ТамараDonkov, DeyanDołhasz, MagdalenaSurówka-Marszałek, DanutaŚwiatowiec, JustynaDrwal, MarekKubacka, DominikaPlichta, JarosławWestermann, GeorgKettner, BritaChodyński, AndrzejKulwicki, EugeniuszAdamus, WiktorGręda, AnnaSmutek, HalinaWalas-Trębacz, JolantaFudaliński, JanuszZiarko, JanuszKubiak, KrzysztofTyrała, PawełWilk-Kołodziejczyk, DorotaLysá, ĽudmilaSimek, StanislavMikuš, PavelDroppa, MilanKrawczyk, WiktorPłonka, MariaFatuła, DariuszKosowski, BogdanMicek, MagdalenaKowalczyk, PaulinaNieciuński, JakubBelniak, MagdalenaOliwkiewicz, Barbara2020-05-052020-05-05200483-89823-55-1http://hdl.handle.net/11315/28276Słowo wstępne "Obrady w sekcji „Zarządzania i Marketingu” odbywały się pod hasłem „Zarządzanie i Marketing w XXI wieku”. Tak pojemne hasło uwarunkowane było szeroką tematyką artykułów zgłoszonych, a następnie prezentowanych i dyskutowanych w ramach obrad konferencyjnych. Wystąpienia i prowadzona po nich dyskusja odbywały się z kolei w ramach trzech grup tematycznych: 1. Marketing, 2. Zarządzanie, 3. Finanse - Ryzyko - Bezpieczeństwo. Podział ten porządkuje i zawęża, ale równocześnie konkretyzuje poruszone problemy w ramach danego obszaru tematycznego. Lektura prezentowanych tu artykułów zaciekawi z pewnością każdego, kto bacznie przygląda się przemianom zachodzącym w wielu aspektach i poziomach ekonomii w rozpoczętym XXI wieku. Warto streścić tu zagadnienia poszczególnych grup tematycznych dla przybliżenia ich istoty i wskazania specyfiki omawianych w sekcji treści."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakreowanie markireklama społecznacharakterystyka klientów hipermarketówzarządzanie firmąprzedsiębiorczośćcontrollingTowarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnychzastosowanie Balanced Scorecard w zarządzaniuPolitologiaZarządzanie i marketingPaństwo i społeczeństwo w XXI wieku. Zarządzanie i marketing w XXI wieku.Książka