Oczkowska, Renata2018-03-022018-03-022007978-83-89823-34-2http://hdl.handle.net/11315/18902Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publicationPodstawowym celem książki jest omówienie złożonej problematyki internacjonalizacji przedsiębiorstw, dokonanie analizy otoczenia międzynarodowego, a także działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych. Książka składa się z pięciu rozdziałów teoretycznych oraz rozdziału zawierającego przykłady przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych Książka jest przeznaczona dla studentów różnych kierunków studiów, tj.: zarzą­dzania, marketingu międzynarodowego, ekonomii, stosunków międzynarodowych, a także europeistyki. Może również stanowić źródło inspiracji dla przedsiębiorców działających na rynku międzynarodowym.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaglobalizacjainternacjonalizacja przedsiębiorstwhandel międzynarodowyprzedsiębiorstwo międzynarodowerynek zagranicznymikrosegmentacjaprzedsiębiorstwostrategia marketingowastrategia wejścia na rynekEkonomiaZarządzanie i marketingPrzedsiębiorstwo na rynku międzynarodowym : uwarunkowania strategii internacjonalizacji i globalizacjiKsiążka