Jastrzębski, JerzyDobek-Ostrowska, BogusławaLewek, AntoniTrudzik, ArturSala-Szczypiński, Marcindu Vall, MartaWalecka-Rynduch, AgnieszkaWojniak, JustynaDiawoł, AnnaWyrwicz, MarekUrlik, SzczepanMajorek, MartaMichnik, WojciechVanevska, KatarzynaCzajkowska, KatarzynaFurman, Wojciechdu Vall, MartaWalecka-Rynduch, Agnieszka2015-10-272015-10-272010978-83-7571-132-5http://hdl.handle.net/11315/4907Praca recenzowana / peer-reviewed paperPublikacja składa się z piętnastu tekstów autorów reprezentujących ważne ośrodki akademickie kraju. Podzielona została na dwie części. Pierwszą stanowią teksty ukazujące wieloaspektowość funkcjonowania mediów w przestrzeni publicznej. Druga część publikacji to zróżnicowane przykłady zastosowania nowoczesnych mediów w funkcjonowaniu współczesnej polityki światowej i krajowej.plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskamodel systemu medialnego w Polscemediokracjainteres społecznymarketing politycznynowe technologie informacyjnereklama społecznaPutin, Władimir (wizerunek medialny)efekt CNNRepubliki Macedoniiwładza samorządowa na PodkarpaciuAdministracjaDziennikarstwoKomunikacja społecznaPolitologiaSocjologia"Stare" i "nowe" media w kontekście kampanii politycznych i sprawowania władzyKsiążka