Woźniak-Zapór, MartaSorkowska-Cieślak, Kinga2019-05-082019-05-082018978-83-66007-15-4http://hdl.handle.net/11315/23899Ze wstępu: "Niewątpliwie Internet jest jednym z głównych źródeł informacji. Stronę internetową może stworzyć każdy. Służą do tego odpowiednie narzędzia, które bez specjalistycznej wiedzy programistycznej pozwalają na publikowanie treści. Niemniej jednak wraz z rozwojem technologicznym i rosnącym zapotrzebowaniem na realizację dostępnych na co dzień usług z wykorzystaniem sieci Internet, rola witryn ulegała rozbudowaniu. Stąd też strony internetowe, od początkowo jedynie informacyjnych, zaczęły pełnić także funkcje m.in. marketingowe, kontaktowe, komunikacyjne, rezerwacyjne, płatnicze, personalizujące, czy też edukacyjne."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskastrony internetowemuzeainstytucje kulturyedukacjaKolekcje muzealne on-lineZarządzanie i marketingUżyteczność, funkcjonalność i dostępność stron internetowych muzeów i instytucji kulturyKsiążka