Fatuła, DariuszSmutek, HalinaChodyński, AndrzejPiekarz, HalinaBorek, MirosławUryga, RenataMatusiková, LucjaZiarko, JanuszMihalčová, BohuslavaKádárová, JaroslavaPružinský, Michal2019-06-252019-06-252019978-83-66007-29-1http://hdl.handle.net/11315/25479Z wprowadzenia: "Zrównoważony rozwój organizacji, oprócz tworzenia przewag rynkowych, wymaga obecnie dostrzegania wzajemnego wpływu całego spektrum otoczenia, szczególnie w aspekcie społecznym. Organizacje odpowiedzialne dbają o środowisko w którym działają i doceniają pracowników, dzięki czemu odpowiednio zarządzając ich wiedzą, potrafią wprowadzać innowacje pochodzące nie tylko z zewnątrz, lecz także wypływające z kreatywności osób w nich zatrudnionych. Wykorzystując specyfikę komunikacji marketingowej nowego pokolenia pracowników i klientów, firmy kładą nacisk na szkolenia menadżerów oraz zapewniają dogodne warunki pracy, m.in. matkom dzielącym obowiązki zawodowe z wychowywaniem dzieci. Niniejsza publikacja stara się przybliżyć czytelnikom, jak umiejętnie wykorzystać wspominane uwarunkowania w celu przyspieszenia zrównoważonego rozwoju organizacji."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaszkoły strategiipodejście relacyjnerelacje międzyorganizacyjneekoinnowacjaodpowiedzialność organizacjizrównoważony rozwójcele zrównoważonego rozwojuAgenda 2030raporty niefi nansowanezarządzanieinformatykaGRIkomunikacja marketingowageneracja YB2Befektywnośćedukacja dla zrównoważonego rozwojuprogram kształceniaewolucyjne systemy kierowaniakompetencje społeczneCSRRRIeco-innovationresponsibilities of the organizationrenta relacyjnaschools of strategyrelational approachinter-organizational relationsrelationship rentsustainable developmentsustainable development goalsnon-funded reportsmanagementmarketing communicti onY generationefficiencyeducation for sustainable developmenteducation programevolutionary management systemssocial competencesEkonomiaZarządzanie i marketingUwarunkowania zrównoważonego rozwoju organizacjiKsiążka