Węc, KlaudiaMiczołek, Agata2019-07-112019-07-11http://hdl.handle.net/11315/25910Ze wstępu: "Spośród szerokiego spectrum problemów dostrzegalnych we współczesnym świecie, wybrałam aktywność edukacyjną kobiet, kontynuujących kształcenie po latach przerwy. Skoncentrowałam się na determinantach, wpływających na decyzję respondentek w ponowne zaangażowanie się w edukację uniwersytecką. Tematyka prezentowanej pracy oscyluje wokół biografii edukacyjnej omawianej grupy społecznej. Analiza biograficzna w postaci wywiadu narracyjnego umożliwiła mi lepsze zrozumienie motywów powrotu respondentek do nauki. Przeprowadzone badania o charakterze eksploracyjnym ukazują cząstkową historię życia kobiet, wraz z problemami jakie pojawiały się na ich drodze edukacyjnej. Celem prezentowanej pracy teoretyczno-badawczej była analiza biografii edukacyjnych kobiet w aspekcie motywacji do podjęcia kształcenia po przerwie edukacyjnej. "(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskaPedagogikaEdukacjaEdukacja dorosłychDeterminacjaMotywacjafeminizmFeministkastratyfikacja społecznaPedagogikaEdukacja i stratyfikacja społeczna kobiet. Narracje biograficzne i implikacje edukacji uniwersyteckiejPraca dyplomowa