Mirski, AndrzejSzyszko-Bohusz, AndrzejZinkiewicz, BeataGórniok-Naglik, AlinaAugustyniak, EwaGuzik, AgnieszkaSimoncini, GabrieleKožuh, AnnaKroflič, RobiNiemirowski, TomaszGaweł, AnnaBocharova, ElenaШаталова, ЛюдмилаStachowicz-Piotrowska, MonikaPułka, JolantaLitawa, AleksandraMiko-Giedyk, JustynaKrysakowska-Budny, EwaJodłowiec, MariaWillim, EwaХитрюк, ВераGrytsai, NataliaPelekh, YuriiLevshin, MykolaAksman, JoannaPułka, Jolanta2015-11-032018-11-082015-11-032018-11-082012978-83-7571-138-7http://hdl.handle.net/11315/5168Praca recenzowana / peer-reviewed paperukUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskakształcenie nauczycieliponowoczesnośćwychowaniepostmodernizm w wychowaniupedagogika holistycznaglobalizacjaMontessori, Mariaout-of-class workEdukacjaPedagogikaKonteksty wychowania i edukacji a kształcenie nauczycieli w rzeczywistości ponowoczesnejKsiążka