Kožuh, Anna2019-06-122019-06-122009Państwo i Społeczeństwo 2009, nr 2, s. 313-321.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25172"Pedagogika składa się z szeregu dyscyplin naukowych, które poszukują swych źródeł w perspektywie filozoficzno-antropologicznej. Punkt wyjścia podstaw edukacji stanowią podejścia ontologiczne, antropologiczne, aksjologiczne, społeczne oraz analiza porównawcza teoretycznych wizji kształcenia i wychowania. W nowoczesnym systemie kształcenia oraz doskonalenia pedagogów koniecznością staje się też wytyczenie nowych szlaków edukacyjnych. Stanowią je odmienione koncepcje z przeszłości lub współczesne orientacje naukowe sięgające do filozofii, socjologii, psychologii i wszelkich odmian myślenia o nich."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskakształcenienauczycielpedagogikaPedagogikaEdukacjaOrientacje w nowoczesnym kształceniu i doskonaleniu pedagogówArtykuł