Wroński, Ryszard2019-06-212019-06-212006Państwo i Społeczeństwo 2006, nr 3, s. 49-58.1643-8299http://hdl.handle.net/11315/25399Z wprowadzenia: "W niniejszym artykule zaprezentowane zostaną różne sposoby i płaszczyzny transferu wiedzy w szkole wyższej oraz ocena dydaktyki akademickiej dokonana przez studentów i absolwentów. Zostaną w nim przedstawione wyniki eksploracji badawczych, analiz pokazujących, iż w badanych szkołach wyższych dominuje edukacja podająca, tzn. taka, która redukuje dyskusję w trakcie zajęć. Istnieje zatem pilna potrzeba rewitalizacji dydaktyki akademickiej w kierunku jej uwspółcześnienia, uatrakcyjnienia i skuteczności."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskaszkoła wyższauczelniastudencijakość kształceniakonstruktywna dydaktykaEdukacjaPedagogikaPsychologiaModernizacja zajęć edukacyjnych w uczelni. By student miał poczucie własnej skutecznościArtykuł