du Vall, MartaBrzoza, KatarzynaMaśnica, AleksandraUhma, PiotrPietrzyk, BartoszKrawczyk, DariuszGiereło-Klimaszewska, KatarzynaGajda, JoannaPasternak, EwelinaWalo, WeronikaWiderski, Jerzy2019-11-252019-11-2520191643-8299http://hdl.handle.net/11315/27065Z wprowadzenia: "Znaczenie informacji i współczesnych środków przekazu implikuje konieczność znacznie szerszego – od dotychczasowego – spojrzenia na możliwości ich pozyskiwania czy wykorzystania. Z jednej strony funkcjonowanie mediów opiera się na doświadczeniu historycznym, z drugiej – wymaga nowego i kompleksowego spojrzenia na szanse, jakie przed nimi stanęły, głównie w efekcie rozwoju technologicznego. Między innymi dlatego wybór artykułów do niniejszego tomu warunkowany był na wstępie przyjęciem szerokiej optyki w analizie odbioru mediów, ich wykorzystania (także politycznego), ram funkcjonowania oraz zasad tworzenia treści."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polskatechnologiaspołeczeństwoprzyszłośćproblemy globalnestereotypy płciowenauki o mediachkobietamężczyznapropagandakino hiszpańskiefilmFrancisco FrancoHiszpaniapluralizm mediównadawcy publicznipolitycznośćoblicza pluralizmówStanisław Ehrlichetyka mediówRadio Merkuryetyka dziennikarskapograniczemedia a politykadziennikarzmedia relationsprasawizerunekmedia masowepremierEwa KopaczBeata SzydłoDonald TuskiDnesstereotypczeskie mediaanaliza dyskursumedialny obraz światakosmetyki naturalnedziennikarstwokoncerny kosmetycznePublic RelationskomunikacjamiastoOpolereklamakomunikacja społecznaczłowiek ponowoczesnytechnologysocietyfutureglobal problemsgender stereotypesmedia scienceswomanmanSpanish cinemaSpainmedia pluralismpublic broadcasterspolitical issuesethicsjournalists ethicsborderlinemedia and politicsjournalistpressreputationmass mediaimageprime ministerstereotypeCzech mediadiscourse analysismedia image of the worldnatural cosmeticsjournalismcosmetics concernscommunicationcitycommercialsocial communicationpostmodern manKomunikacja społecznaMedioznawstwoPrawoPaństwo i Społeczeństwo 2019, nr 2 (XIX): Komunikacja polityczna a społeczna odpowiedzialność mediów2451-0858