Woźniak-Zapór, Marta2019-05-242019-05-242017978-83-65208-98-9http://hdl.handle.net/11315/24641Ze wstępu: "Na rzecz rozwoju kształcenia na odległość podejmowane są działania w różnych środowiskach. Jest to jedna z form kształcenia osób dorosłych, w związku z tym chętnie wykorzystywana jest na uczelniach, w przedsiębiorstwach do doskonalenia wiedzy pracowników, a także proponowana jest przez firmy szkoleniowe. Jak każda z form kształcenia, również kształcenie na odległość ma zarówno zwolenników, jak i przeciwników. Może to wynikać z doświadczeń użytkowników kursów rozpowszechnianych z wykorzystaniem Internetu. W przypadku, gdy są to dobre doświadczenia, osoby uczestniczące w takiej formie kształcenia zaczynają upatrywać w e-learningu efektywnej i wygodnej formy zdobywania wiedzy. W przypadku, gdy te doświadczenia są złe, potencjalni użytkownicy szkolenie w takiej formie potraktują jako dodatkowy obowiązek, czy też niepotrzebne obciążenie."(...)plUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 PolskaProces uczenia sięgrupy odbiorcówformy przekazuE-learningwięzi społeczneE-egzaminowanieBadanie opinii studentówrola nauczycielarola uczniaplatformaużytkownicykształcenie na odległośćEdukacjaKomunikacja społecznaPedagogikaIstotność komponentów kształcenia na odległość dla procesu dydaktycznegoKsiążka