Placówki wychowania pozaszkolnego w Polsce w czasie pandemii Covid-19
- Tytuł równoległy:
- Leisure-time institutions during the pandemic time in Poland
- Data wydania
- 2021
- Wydawca
-
Oficyna Wydawnicza AFM
- Źródło
-
Państwo i Społeczeństwo 2021, nr 2, s. 13-29.
- ISSN
-
1643-8299
- Tematy
- Edukacja; Pedagogika; Zdrowie
- Słowa kluczowe
- czas wolny; edukacja zdalna; placowka wychowania pozaszkolnego; pandemia Covid-19; leisure time; remote education; leisure-time institution; Covid-19 pandemic
Abstrakt
Celem artykułu jest opis wpływu ograniczeń związanych z Covid-19 na działalność placówek wychowania pozaszkolnego
w Polsce. W opracowaniu zaprezentowano formy pracy podejmowane przez nauczycieli w czasie zamknięcia placówek.
Opisano trudności związane z pracą zdalną, ale wskazano też aspekty pozytywne tego stanu rzeczy. Zwrócono uwagę na
wsparcie, jakie w tym trudnym okresie dzieci i młodzież otrzymywały od nauczycieli. The description of the influence connected with Covid-19 pandemic on the function of the leisure-time institutions in Poland
is the main goal of a paper. There were presented some forms undertaken by teachers during the closed leisure-time
institutions. Some difficulties connected with the distance work were described and some positive aspects of this period
was showed. It was accentuated that a support which was given by teachers to the children and the youth in this difficult
period was valuable.
Pliki tej pozycji
Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: