Show simple item record

Metody wyceny strat spowodowanych przez transport lądowy

dc.contributor.authorGronowicz, Jan
dc.date.accessioned2019-06-26T07:37:36Z
dc.date.available2019-06-26T07:37:36Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationPaństwo i Społeczeństwo 2004, nr 2, s. 271-284.pl
dc.identifier.issn1643-8299pl
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11315/25533
dc.description.abstractZ wprowadzenia: "Oprócz działań technicznych, prowadzących do zmniejszenia negatywnego oddziaływania transportu lądowego na środowisko, podejmowane są również działania zmierzające do obniżenia uciążliwości ekologicznej transportu, oparte głównie na czynnościach prawno-administracyjnych. Okazuje się jednak, że działania te nie są wystarczające do osiągnięcia zakładanych celów ekologicznych. Konieczne więc stało się wsparcie efektów regulacji bezpośredniej instrumentami o charakterze ekonomicznym, tj. zmiana zachowań podmiotów uczestniczących w procesie przemieszczania z użyciem transportu lądowego."(...)pl
dc.language.isoplpl
dc.publisherOficyna Wydawnicza AFMpl
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjecttransport lądowypl
dc.subjectśrodowiskopl
dc.subjectspołeczne koszty transportupl
dc.subjectmetody oceny wpływu transportu na środowiskopl
dc.subjectzanieczyszczenie powietrzapl
dc.subject.otherEkologiapl
dc.subject.otherEkonomiapl
dc.subject.otherEnergetykapl
dc.titleMetody wyceny strat spowodowanych przez transport lądowypl
dc.typeArtykuł


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's Creative Commons license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska