Komunikacja marketingowa przedsiębiorstwa - pojęcie i zakres
- Issue date
- 2004
- Publisher
-
Oficyna Wydawnicza AFM
- Source
-
Państwo i Społeczeństwo 2004, nr 1, s. 193-204.
- ISSN
-
1643-8299
- Subjects
- Administracja; Ekonomia; Prawo
- Keywords
- marketing; przedsiębiorstwo; gospodarka; komunikacja marketingowa; promocja
Abstract
"Dynamiczny rozwój rynku i gospodarki zmusza przedsiębiorstwa do ciągłego poszukiwania
nowych sposobów zdobywania klienta, aby osiągnąć a następnie
umacniać swoją pozycję na rynku. Integralnym instrumentem w ramach kompozycji
marketingowej, bez której współczesne przedsiębiorstwo nie można konkurować
na dzisiejszym rynku jest promocja, rozumiana potocznie jako przekazywanie
informacji klientowi o produktach czy działalności firmy - swoista „rozmowa”
przedsiębiorstwa z rynkiem. Nawiązując do stanowiska J. Daweya, można stwierdzić,
że przedsiębiorstwo istnieje dzięki przekazywaniu informacji i komunikowaniu
się, że natura przedsiębiorstwa, i każdej organizacji, wyraża się właśnie w procesach
przekazu i komunikowaniu się z otoczeniem"(...)
Files in this item
Collections
The following license files are associated with this item: