dc.contributor.author | Nieciuński, Stanisław | |
dc.contributor.author | Kulczycki, Jerzy | |
dc.date.accessioned | 2019-06-21T09:48:59Z | |
dc.date.available | 2019-06-21T09:48:59Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Państwo i Społeczeństwo 2006, nr 3, s. 69-74. | pl |
dc.identifier.issn | 1643-8299 | pl |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11315/25392 | |
dc.description.abstract | "Przez pojęcie standardów zwykle rozumie się ściśle określone modele, wymogi lub
wzorce, np. wzorce zachowania się. Julian P. Sawiński pisze: „Standard oznacza przede
wszystkim »coś«, ten wynik, który jest oczekiwany i akceptowany”. Analogiczne
poglądy wyraża Wacław Strykowski: „standard to model, norma, wzorzec ustalony
przez specjalistów, instytucje, organizacje lub społeczeństwo”. Podobną definicję
przytacza Stefan M. Kwiatkowski."(...) | pl |
dc.language.iso | pl | pl |
dc.publisher | Oficyna Wydawnicza AFM | pl |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja | pl |
dc.subject | Europa | pl |
dc.subject | standardy edukacyjne | pl |
dc.subject | program kształcenia | pl |
dc.subject.other | Edukacja | pl |
dc.subject.other | Pedagogika | pl |
dc.subject.other | Socjologia | pl |
dc.title | Przyczynek do dyskusji na temat standardów edukacyjnych w zjednoczonej Europie | pl |
dc.type | Artykuł | |