Now showing items 1-2 of 2

  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Uwarunkowania procesu zarządzania strategicznego : modele, strategie, informacja (added: 2020-03-30) 

    Galata, Stanisław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)
    Ze wstępu: "Silę każdej organizacji determinują z jednej strony warunki, w których funkcjonuje (czas, miejsce, zasoby), z drugiej zaś jej możliwości i umiejętności wpływania na kształtowanie rzeczywistości. Pojawia się ...